Uutiset 22.8.2019

Liiton uusi palvelumuoto: Henkilökohtainen uravalmennus juristille

Minkälaisesta tulevaisuudesta haaveilet? Mitä ammatillisia tavoitteita sinulla on? Aiheina keskusteluissa voi olla esimerkiksi työnhaku, kehityskeskustelu, erilaisten vaihtoehtojen pohdinta tai muutokset uralla.

Aloituskeskusteluun varataan 20 minuutin aika. Keskustelussa kartoitetaan lähtötilanne ja sovitaan etenemisestä. Valmennuskertoja on tavallisesti 1–3 ja ne ovat kestoltaan noin 45 min. Keskustelut käydään puhelimitse. Valmentaja soittaa asiakkaalle sovittuna ajankohtana.

Varaa aika aloituskeskusteluun lähettämällä viesti osoitteeseen uravalmennus@juristiliitto.fi. Kuvaa viestissä tilannettasi sekä tavoitteitasi keskustelulle. Viestiisi vastataan kolmen arkipäivän kuluessa.

Henkilökohtaista uravalmennusta antaa Lakimiesliitossa uravalmentajana elokuussa 2019 aloittanut Heidi Hännikäinen.