Uutiset 27.11.2020

Liiton jäsenmaksu pysyy ennallaan vuonna 2021

Lakimiesliiton valtuuskunta vahvisti marraskuussa, että liiton jäsenmaksu pysyy ennallaan vuonna 2021. Liiton jäsenmaksu on 300 euroa.

Lakimiesten työttömyyskassan jäsenmaksu kohoaa 6 eurolla, eli 53 eurosta 59 euroon. Liiton jäsenmaksun ja kassan jäsenmaksun voi maksaa yhdellä suorituksella ja yhteissumma on näin ollen 359 euroa.

– Liiton osalta pidimme tärkeänä, että emme lähde korottamaan jäsenmaksuamme. Tämä onkin jo neljäs vuosi, kun maksuun ei tehdä muutosta. Tilander korostaa, että liiton taloudellinen tilanne on vakaa koronavuodesta huolimatta.

– Olemme mukauttaneet toimintaamme nopeasti koronan myötä ja tehneet panostuksia aivan uudenlaiseen toimintaan ja palveluihin. Tämä kehitys jatkuu vuonna 2021.