Uutiset 25.8.2021

Lakimiesliitto rekrytoi: Oletko sinä Lakimiesliiton uusi opiskelijakoordinaattori?

Opiskelijakoordinaattorin tehtävä on näköalapaikka työmarkkina- ja koulutuspoliittiseen edunvalvontaan ja yli 4000 oikeustieteen opiskelijoiden maailmaan. Tarjoamme innostuneen ja asiantuntevan työyhteisön, jossa on mahdollisuus päästä myös kehittämään liiton toimintaa.

Etsimme uutta opiskelijakoordinaattoria suunnittelemaan ja toteuttamaan liiton opiskelijatoimintaa, johon kuuluu muun muassa seminaareja, koulutuksia, webinaareja sekä muita tilaisuuksia opiskelijajäsenillemme. Tehtäviisi kuuluu myös edunvalvonnan toimia, opiskelijavaliokunnan sihteerinä toimimista sekä yhteydenpitoa keskeisiin sidosryhmiin kuten opiskelijajärjestöihin ja Akavaan.

Odotamme sinulta kiinnostusta opiskelijoiden edunvalvontaan, organisointikykyä, erinomaisia vuorovaikutustaitoja ja innokkuutta kehittää liiton virtuaalista opiskelijatoimintaa. Sinulla on aktiivinen, oma-aloitteinen ja innostunut työote sekä kyky itsenäiseen työskentelyyn. Katsomme eduksesi aiemman kokemuksen opiskelijoiden edunvalvonnasta, järjestötoiminnasta sekä oikeustieteellisten tiedekuntien/laitosten toiminnasta. Katsomme eduksesi myös viestinnälliset taidot ja ruotsin kielen taidon. Lisäksi aiempi kokemus Lakimiesliiton toiminnasta luetaan eduksi. Työhön voi hakea missä tahansa opintojen vaiheessa.

Viikkotyöaikasi on noin 20 tuntia ja työajat ovat sovittavissa joustavasti. Tehtävää hoidat yhdessä toisen opiskelijakoordinaattorin kanssa. Mukava 25 hengen työyhteisömme sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa. Tehtävä sisältää työmatkoja oikeustieteen opiskelupaikkakunnille sekä jonkin verran iltatilaisuuksia. Maksamme opiskelijakoordinaattorille Lakimiesliiton palkkasuositusten mukaisesti ja tarjoamme muut hyvät työsuhteen edut. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja sinun toivotaan voivan aloittaa työ lokakuun alussa.

Vapaamuotoisen hakemuksen ja ansioluettelon pyydämme toimittamaan viimeistään tiistaina 14.9.2021 sähköpostilla osoitteeseen rekry@juristiliitto.fi.

Annamme mielellämme lisätietoa tehtävästä, olethan halutessasi yhteydessä!

Anni Marttala
Opiskelijakoordinaattori
anni.marttala@juristiliitto.fi
puh. 050 4127 234

Noona Hanni
Lakimies, opiskelijakoordinaattori
noona.hanni@juristiliitto.fi
puh. 09 8561 0348

Är du vår nya studerandekoordinator?

Som studerandekoordinator får du agera inom intressebevakningen på arbetsmarknaden och utbildningspolitiken, och du får en inblick i över 4000 juridikstuderandenas värld. Vi erbjuder en entusiastisk och kunnig arbetsgemenskap, där du också har möjlighet att delta i utvecklandet av förbundets verksamhet.

Nu söker vi studerandekoordinator till tillsvidare anställningsförhållande. Till studerandekoordinatorernas uppgifter hör bland annat att planera och arrangera förbundets studerandeverksamhet (seminarier, fortbildningar, webbinarier och andra tillställningar, intressebevakning), att fungera som sekreterare för studerandeutskottet, arrangera olika evenemang samt att hålla kontakt med centrala intressentgrupper och samarbetsorganisationer, såsom studentorganisationerna, Akavas studerandedelegation samt andra organisationer inom Akava.

Av studerandekoordinatorn förväntar vi oss studier i juridik, intresse för studerandes intressebvakning, organiseringsförmåga samt utmärkta sociala färdigheter. Arbetet förutsätter en aktiv, initiativtagande och entusiastisk attityd samt förmåga att arbeta självständigt. Tidigare erfarenhet av studerandes intressebevakning, föreningsverksamhet och fakulteternas verksamhet ses som fördel. Kunskaper i både finska och svenska är också till fördel för sökanden. Tidigare erfarenhet av Juristförbundets verksamhet är till nytta.

Arbetet är flexibelt och passar utmärkt vid sidan om studierna. Uppgiftena är på deltid och arbetstiden per vecka är ca 20 timmar. Du arbetar i tätt samarbete med en annan studerandekoordinator. Som arbetsplats fungerar Juristförbundets kontor i Helsingfors centrum. I arbetet ingår arbetsresor till orterna med juridiska enheter samt en del kvällstillställningar. Vi betalar lön enligt Juristförbundets lönrekommendation och erbjuder till och med andra bra anställningsförmåner. Anställningsförhållandet gäller tills vidare. Sökanden önskas kunna inleda arbetet i början av oktober.

Fritt formulerande ansökningar samt CV skickas senast tisdag 14.9.2021 per e-post till adressen rekry@juristiliitto.fi.

Vi svarar gärna på alla övriga frågor kring tjänsten.

För tilläggsinfo kan du kontakta:

Anni Marttala
Studerandekoordinator