Uutiset 2.10.2015

Lakimiesliitto palkitsi asianajaja Riitta Leppiniemen yrittäjyyspalkinnollaan Lakimiespäivässä

Suomen Lakimiesliitto palkitsi Lakimiespäivässä asianajaja Riitta Leppiniemen Lakimiesliiton yrittäjyyspalkinnolla. Palkintolautakunnan puheenjohtaja Eeva Lipasti luonnehti Leppiniemeä juristiksi, joka on pystynyt yhdistämään asianajajayrittäjän vaativan työn, järjestötoiminnan ja merkittävät luottamustehtävät.

”Riitta Leppiniemi on urallaan hoitanut lukuisia runsaasti julkisuutta saaneita oikeudenkäyntejä ja noissa yhteyksissä hän on positiivisella tavalla tuonut esiin asianajajakunnan ja koko oikeudenhoidon toimintaa”, Lipasti kertoi palkinnon jakamisen yhteydessä.

Yrittäjyyttä Leppiniemi on edistänyt myös olemalla mukana asianajajien koulutuksen kehittämisessä itsekin tulevia asianajajia kouluttaen.