Uutiset 18.12.2017

Lakimiesliitto on ottanut käyttöön uuden jäsenrekisterin. Myös jäsensivut ja verkkoasiointi ovat uudistuneet.

Uuteen jäsensivustoon kirjautuminen vaatii uuden salasanan

Tilaa uusi salasana jäsensivuston kirjautumisnäkymästä löytyvästä Salasana unohtunut -linkistä. Sähköpostiosoite tulee olla sama mikä on jäsenrekisterissäkin. Saat sähköpostiisi henkilökohtaisen linkin salasanan vaihtamiseen. Käyttäjätunnuksesi on jäsennumerosi. Jos sähköpostiosoitetta ei löydy jäsenrekisteristä, ota yhteyttä info@juristiliitto.fi.

Uudelta jäsensivustolta löydät mm. LakimiesRekrytoinnin avoimet työpaikat, tietoa lakimiesten palkoista ja työelämästä sekä liiton tarjoamia etuja ja palveluja.

Uusia sähköisiä palveluja jäsenten käyttöön

Jäsensivustolla voit tuttuun tapaan katsoa ja päivittää rekisterissä olevia omia tietojasi.  Voit hakea jäsenmaksualennusta sähköisellä lomakkeella sekä liittää sähköiseen lomakkeeseen tarvittavat liitteet mukaan. Myös Lakimiesten työttömyyskassaan liittymisen voi tehdä jäsensivuilla olevalla sähköisellä lomakkeella. Huom!  Opiskelijajäsenet liittyvät Lakimiesten työttömyyskassaan www.lakimiestentk.fi sivuilla olevalla lomakkeella.

Jäsensivuston Ota yhteyttä -lomakkeella voit tehdä palvelupyyntöjä tai antaa palautetta liitolle. Voit myös seurata pyyntöjesi tilaa ja katsoa milloin asia on käsitelty.

Tutustu uusiin jäsensivuihin ja ota uudet sähköiset palvelut käyttöön. Uuteen jäsensivustoon pääset täältä.

Ongelmatapauksissa ota yhteyttä info@juristiliitto.fi.