Uutiset 11.1.2017

Lakimiesliitto mukana Asianajajapäivässä

Lakimiesliiton yrityssektorin jäsenistä lähes 20 prosenttia toimii joko ammatinharjoittajana tai yrittäjänä. Valtaosa ammatinharjoittaja- ja yrittäjäsenistä työskentelee asianajoalalla. Tutustu täältä etutarjontaamme.

Lakimiesliiton Koulutuksen alennukset

Alma Talent tuottaa vuosittain juridiikan eri aloilta noin 140 Lakimiesliiton Koulutuksen seminaaria, joista Lakimiesliiton jäsenet saavat merkittävät jäsenalennukset. Lakimiesliiton Koulutuksen koulutustarjonta tuo olennaisesti lisää vaihtoehtoja esimerkiksi asianajajia velvoittavan vuotuisen koulutusvelvoitteen täyttämiseen. Alennuksen saa myös työnantaja maksaessaan työntekijän koulutuksen, jos osallistuja on Lakimiesliiton jäsen!

Lakimiesliiton Urakoulutukset

Lakimiesliitto järjestää jäsenilleen maksutonta Urakoulutusta. Urakoulutusta järjestetään työelämässä tarvittavissa taidoissa ja valmiuksissa kuten työnhaussa ja -saamisessa, työpaikalla toimimisessa sekä viestinnässä ja esiintymistaidossa. Kouluttajina toimivat alan parhaat asiantuntijat. Koulutusten päivämäärät ja paikat tullaan niiden vahvistuttua ilmoittamaan Lakimiesliiton Uutiskirjeissä, www.juristiliitto.fi:ssä ja Lakimiesuutisissa.

LakimiesRekrytointi

Lakimiesrekrytointi on Suomen Lakimiesliiton rekrytointipalvelu. LakimiesRekrytoinnin kautta löydät oikeuden ammattilaisia vakituisiin ja määräaikaisiin tehtäviin. Välitämme vuosittain yli 400 työpaikkaa.

Palveluamme käyttävät yksityissektorilla niin suuret yhtiöt kuin pienet asianajotoimistotkin ja julkisella sektorilla mm. ministeriöt ja virastot.

Hakijoidemme joukosta löydät kaikkien oikeusalojen ammattilaiset, kuten sopimusoikeuden, työoikeuden, liikejuridiikan, immateriaalioikeuden, vero-oikeuden ym. asiantuntijat. Mukana myös oikeustieteen opiskelijat ja heille tarjolla olevat työpaikat.