Uutiset 20.12.2017

Lakimiesliitto hakee työelämän asiantuntijaa

Edellytämme sinulta

• oikeustieteellistä ylempää korkeakoulututkintoa
  • työelämän lainsäädännön vankkaa substanssiosaamista
  • kokemusta työmarkkinoiden toiminnasta
  • valmiutta kehittää Lakimiesliiton edunvalvonnan sisältöjä ja toimia asiantuntijana erilaisissa foorumeissa
  • hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista sekä
  • ruotsin ja englannin kielen taitoa.

Tehtävä vaatii hyviä neuvottelu-, viestintä ja vuorovaikutustaitoja. Myös kouluttaja- ja esiintymiskokemus ovat tehtävässä hyödyksi.

Tarjoamme sinulle mukavan työyhteisön ja mahdollisuuden edistää erityisesti Lakimiesliiton yksityissektorin jäsenten etuja muuttuvassa työelämässä. Tehtäväkenttääsi kuuluvat sopimuksettomilla aloilla työskentelevät yksityissektorin lakimiehet YTN:n sopimuksissa olevien lisäksi. Lisäksi vastaat lakimiesyrittäjien ja -ammatinharjoittajien edunvalvonnasta.

Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Jore Tilander, jore.tilander@juristiliitto.fi / 041 458 0030.

Hakemuksen palkkatoiveineen sekä CV:n pyydämme toimittamaan osoitteeseen jore.tilander@juristiliitto.fi 14.01.2018 mennessä.