Uutiset 29.8.2019

Lakimiesliitto aloittaa uuden klubitoiminnan asiantuntijoille

Ensimmäinen klubitilaisuus 29. lokakuuta Lakimiesliiton ylähuoneella on suunnattu erityisesti HR-alalla työskenteleville ja HR-alasta kiinnostuneille jäsenille. Tilaisuuden aiheena on häirintä, epäasiallinen kohtelu ja työssä kuormittuminen.

Keskustelussa pohdimme yhdessä, miten nämä asiat näkyvät hr-juristin työssä ja millaisia tapoja ennaltaehkäisyyn ja tilanteisiin puuttumiselle on käytössä. Millaista tukea hr-juristit työssään tarvitsevat? Voisimmeko oppia muiden hyvistä käytännöistä?

Alustajana on Etelä-Suomen aluehallintoviraston ylitarkastaja Jenny Rintala. Rintala on erikoistunut virkatehtävissään häirinnän, syrjinnän ja työssä kuormittumisen valvontaan ja hän tarkastelee aihetta erityisesti työsuojeluvalvonnan näkökulmasta.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan tästä.