Uutiset 12.5.2014

Lakimiesliitto 70 vuotta juhlakiertue starttaa 27.8. Helsingistä

Vuonna 1944 perustettu Lakimiesliitto juhlistaa 70-vuotista taivaltaan järjestämällä syksyllä lakimiesiltoja juhlan merkeissä ympäri Suomea.

Lakimiesliiton järjestöpäällikkö Olli Niemi on tyytyväinen, kun paikat ja päivämäärät on saatu lyötyä lukkoon. ”Iso kiitos kuuluu meidän aktiivisille alueasiamiehillemme, jotka ovat jo tässä vaiheessa tehneet paljon töitä kiertueen onnistumisen eteen. Toivottavasti mahdollisimman moni jäsen löytää tilaisuudet ja käyttää hyväkseen mahdollisuuden tulla tapaamaan kollegoja ja keskustelemaan liiton työntekijöiden ja luottamushenkilöiden kanssa.”

Juhlakiertue starttaa Helsingistä 27.8. ja päättyy Joensuuhun 30.10. ”Järjestämme yhteensä 17 tilaisuutta parin kuukauden aikana. Helsingin tilaisuus toimii samalla jo perinteeksi muodostuneena pääkaupunkiseudun kesätapahtumana, joka aikaisempina vuosina on järjestetty jo kesäkuussa”, kertoo liiton jäsenpalveluyksikön johtaja Tommi Rainerma.

Tilaisuuksien päivämäärät ja paikkakunnat ovat:

27.8.                   Helsinki (Tilaisuus toimii samalla Lakimiesliiton pääkaupunkiseudun kesätapahtumana. Ilmoittautumisen alkamisesta tiedotetaan erikseen)

29.8.                   Rovaniemi

10.9.                   Kouvola

11.9.                   Jyväskylä

18.9.                   Lahti

22.9.                   Mikkeli

24.9.                   Hämeenlinna

25.9.                   Bryssel

30.9.                   Seinäjoki

2.10.                   Pori

7.10.                   Lappeenranta

9.10.                   Kuopio

15.10                  Vaasa

16.10.                 Oulu

23.10                  Turku

28.10.                 Tampere

30.10.                 Joensuu

Tarkemmat tiedot tilaisuuksien alkamisajankohdista ja pitopaikoista ilmoitetaan myöhemmin. Varaa kalenteristasi tilaa ja tule juhlistamaan tapausta kollegojen kera!

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Olli Niemi, 041 458 0029, olli.niemi@juristiliitto.fi