Uutiset 18.1.2017

Lakimiesliiton vastavalmistuneille jäsenille merkittävät edut Danske Bankista

Lakimiesliitto on sopinut Danske Bankin kanssa merkittävästä uudesta etu- ja palvelukokonaisuudesta. Etu on tarjolla niille Lakimiesliiton jäsenille, joiden valmistumisesta on alle kaksi vuotta. Tarjolla olevien etujen arvo voi ylittää jopa 700 euroa vuodessa.*

Lakimiesliiton vastavalmistuneet jäsenet saavat jatkossa Danske Bankilta huomattavat edut ilman kuukausi- ja vuosimaksuja. Jäsenedun käyttöön ottavat pääsevät heti Danske Etuohjelman ylimmälle etutasolle vähintään viideksi vuodeksi. Normaalisti palvelupaketin kuukausimaksun hinta on etutasosta riippuen jopa 22,40 euroa / kk.

Palveluihin kuuluu muun muassa:

• Laajat päivittäispankkipalvelut
  • Mastercard Platinum -tason luottokortti, johon liittyy matkavakuutus sekä osto- ja käteisnostoturva
  • Lounge-sisäänpääsy yli 900 lentokentällä (maksutta kaksi kertaa vuodessa)
  • Danske Investor -palvelut säästämiseen ja sijoittamiseen

”Haluamme tarjota vastavalmistuneille ja työuraansa aloitteleville uudenlaisia etuja ja auttaa tällä tavalla elämän taitekohdassa olevia nuoria jäseniämme. Joustavuus ja taloudellinen vakaus auttavat työelämään siirtymisessä ja esimerkiksi asunnon hankkimiseen liittyvissä muutostilanteissa.  Laajojen pankki- ja sijoittamispalveluiden lisäksi esimerkiksi matkavakuutus ja lentokenttälounget, ovat varmasti houkuttelevia etuja paljon matkusteleville nuorille jäsenillemme”, toteaa Lakimiesliiton jäsenpalveluyksikön johtaja Tommi Rainerma.

* Danske Bankin etu- ja palvelukokonaisuus tarjotaan liiton jäsenelle, joka on valmistunut opinnoistaan etujen käyttöönottoa edeltävän kahden vuoden aikana. Mastercard Platinum ja Priority Pass™ -kortit edellyttävät positiivista luottopäätöstä. Arvo riippuu käyttöönotetuista eduista.

Lue lisää Danske Bankin jäsenedusta: