Uutiset 11.3.2021

Lakimiesliiton uudeksi viestintäasiantuntijaksi Marjo-Riitta Oksa

Lakimiesliitossa Oksan työnkuvaan kuuluu muun muassa jäsenviestinnän ja -markkinoinnin kehittäminen, Lakimiesuutiset-lehden printti- ja verkkoversion tuottaminen ja monipuolinen sisällöntuotanto somekanaviin. Kehitystehtäviin kuuluu myös liiton verkkosivujen uudistaminen ja jäsenille tarkoitetuista tapahtumista ja koulutuksista yhä parempi viestiminen. Lakimiesliiton viestintään Marjo-Riitta tuo viestinnän lisäksi koulutuksellista näkökulmaa ja kokemusta tapahtumien järjestämisestä.

– Odotan uudelta työltäni Lakimiesliitossa varsinkin jäsenkuntaan tutustumista, viestinnän aktiivista kehittämistä ja osaavien kollegoiden kanssa työskentelyä. Parasta mielestäni viestinnässä onkin yhteisen kuvan luominen, selkeiden viestien muotoilu ja asiakaslähtöinen, valmentava viestintä, kertoo Oksa.

– Saamme Marjo-Riitasta tärkeän ja osaavan lisän viestintätiimiimme, kertoo Lakimiesliiton viestintäjohtaja Janne Laukkanen.

– Liiton uudistuneessa strategiassa ja brändissä on paljon tekemistä, joka vaatii itsenäistä ja näkemyksellistä otetta. Myös liiton jäsenyyden eduista tulisi viestiä yhä paremmin kasvavalle jäsenistöllemme, kertoo Laukkanen.

Marjo-Riitta Oksan tavoittaa puhelimitse numerosta 040 7052393 tai sähköpostitse sekä sosiaalisesta mediasta LinkedInistä ja Twitteristä.