Uutiset 20.3.2019

Lakimiesliiton Reilu työnantaja –merkki DKCO Asianajotoimistolle

DKCO Asianajotoimisto on aloittanut toimintansa vuonna 1994 ja sillä on toimisto sekä Maarianhaminassa, että Vaasassa. Toimisto haki merkkiä loppuvuodesta 2018.

Saadakseen Lakimiesliitolta luvan käyttää Reilu työnantaja -merkkiä, työnantajan on noudatettava palveluksessaan olevien lakimiesten ja lakimiesopiskelijoiden työsuhteissa Lakimiesliiton määrittelemiä Työsuhteissa noudatettavia periaatteita -asiakirjaa. Periaatteet sisältävät 12 kohtaa ja ne löytyvät liiton sivuilta.

Leimaa saa käyttää rekrytointiin liittyvässä markkinoinnissa esimerkiksi yrityksen kotisivuilla sekä muussa työntekijöiden työsuhteisiin liittyvässä materiaalissa. Kyseisestä leimasta ja sen luomasta työnantajamielikuvasta on merkittävää hyötyä rekrytoitaessa mm. uusia työntekijöitä.

Lisätietoja:

Jaana Meklin; jaana.meklin@juristiliitto.fi