Uutiset 10.5.2016

Lakimiesliiton kesätapahtuma Porissa 15.7. – Ilmoittautumisaikaa pidennetty 13.5. saakka!

Kesätapahtuma alkaa pe 15.7. klo 13:30 Eetunaukion lavalla Lakimiesliiton SuomiAreena-paneelilla Pitääkö kaikesta voida valittaa?. Keskustelemassa nimekäs joukko oikeuselämän vaikuttajia: oikeus- ja työministeri Jari Lindström, kansanedustaja Anna-Maja Henriksson, Lakimiesliiton puheenjohtaja Asko Nurmi, asianajaja Sampsa Kataja ja professori Leena Halila. SuomiAreenasta suunnataan Kirjurinluodolle, jonne Lakimiesliiton jäsenet voivat ostaa VIP-paketin edulliseen jäsenhintaan. Lakimiesliitto järjestää Kirjurin VIP-alueella myös erillisen kokoontumisen kesätapahtuman osallistujille.

Majoitukseen on myös luvassa apua jäsenille ja Liitto järjestää kysynnästä riippuen bussikuljetuksia suurimmista kaupungeista Poriin ja takaisin. Lähde Poriin viettämään hauskaa kesäperjantaita, nauttimaan laadukkaasta musiikista ja keskustelusta sekä tietenkin loistavasta seurasta!

HUOM! Saimme Pori Jazzilta lisäaikaa VIP-lippuvarauksellemme, joten ilmoittautumisaikaa on pidennetty 13.5. saakka. Ilmoittaudu Tapahtumat-sivun kautta.