Uutiset 28.11.2017

Lakimiesliiton hallitukseen uusia jäseniä

Uusina jäseninä liiton hallitukseen valittiin käräjätuomari Paula Virrankoski ja varajäseneksi käräjätuomari Minna Hällström, OTT, KTM Martti Häkkänen ja varajäseneksi OTT Viveca Still sekä ma. vakuutusoikeustuomari Anna Pitkänen ja varajäseneksi hallinto-oikeustuomari Taina Hakkarainen. Valtuuskunta valitsi oikeuskanslerinsihteeri Pekka Liesivuoren jatkamaan hallituksen jäsenenä. Liesivuoren varajäsen on tulosalueen johtaja Ulla Vainikka.

Lakimiesliiton puheenjohtaja on hovioikeudenlaamanni Asko Nurmi ja varapuheenjohtaja professori Tuula Linna. Apulaispoliisipäällikkö Antero Rytkölä on Lakimiesliiton hallituksen puheenjohtaja.

Lisätietoja:

Jore Tilander, toiminnanjohtaja, p. 041 458 0030,  jore.tilander@juristiliitto.fi