Uutiset 29.8.2014

Lakimiesliiton 70-vuotiskiertue saapuu Rovaniemelle

Lakimiesliiton oikeuspoliittinen asiamies Eero Blåfield on tyytyväinen tilaisuuden saavuttamaan suosioon. ”Lapin alueasiamiehemme hovioikeudenneuvos Pasi Oikkonen on järjestänyt loistavan ohjelman, joten ei ihme, että tupa tulee täyteen.”

Lapin lakimiesliittolaiset kokoontuvat Ravintola Valdemarissa ja käyvät illan aikana myös risteilemässä ravintolalautta Kemijoen Helmellä. Liiton johdosta paikalla ovat Blåfieldin ja Oikkosen lisäksi Lakimiesliiton varapuheenjohtaja, professori Tuula Linna ja neuvottelupäällikkö Kirsi Venäläinen.

Lisätietoja:

Oikeuspoliittinen asiamies Eero Blåfield, 041 458 0021, eero.blafield@juristiliitto.fi

Suomen Lakimiesliitto – Finlands Juristförbund ry on vuonna 1944 perustettu kaikkien juristien etu- ja palvelujärjestö ja yhteiskunnallinen vaikuttaja. Lakimiesliitossa on jäseniä noin 15500, noin 75 prosenttia Suomen juristeista kuuluu Lakimiesliittoon. Lakimiesliitto on yksi työmarkkinakeskusjärjestö Akavan perustajista.