Uutiset 22.9.2014

Lakimiesliiton 70-vuotiskiertue saapuu Mikkeliin

Suomen Lakimiesliitto juhlistaa 70-vuotista taivaltaan lokakuun loppuun asti kestävällä juhlakiertueella, jonka aikana liitto järjestää 16 lakimiesiltaa ympäri Suomen. Kiertueen tilaisuuksiin on osallistunut jo yli 1000 lakimiesliittolaista. Tänään juristit juhlivat Mikkelissä.

Lakimiesliiton jäsenpalveluyksikön johtaja Tommi Rainerma on tyytyväinen kiertueen saavuttamaan suosioon. ”Mikkelin alueasiamiehemme kihlakunnansyyttäjä Pia Mäenpää on järjestänyt loistavan ohjelman. On todella mukava tulla tapaamaan Etelä-Savon juristeja.”

Etelä-Savon lakimiesliittolaiset kokoontuvat Gastropub Einon vintissä. Liiton toimihenkilöistä paikalla ovat Rainerman ja Mäenpään lisäksi hallituksen jäsen Antero Rytkölä ja järjestöpäällikkö Olli Niemi.

Lisätietoja:
Jäsenpalveluyksikön johtaja Tommi Rainerma, 041 458 0040, tommi.rainerma@juristiliitto.fi