Uutiset 10.9.2014

Lakimiesliiton 70-vuotiskiertue saapuu Kouvolaan – ”Oikeuslaitoksen rahoitustilanne huolestuttaa”

Lakimiesliiton julkisen sektorin neuvottelupäällikkö Kirsi Venäläinen on tyytyväinen Kouvolan tilaisuuden saavuttamaan suosioon. ”Alueasiamiehemme kaupunginsihteeri Heikki Spoof on järjestänyt loistavan ohjelman. Tämä on hyvä tilaisuus keskustella paikallisten juristien kanssa päivänpolttavista asioista. Esimerkiksi oikeuslaitoksen rahoitustilanne ja tuomioistuinverkoston supistaminen huolettavat meitä kaikkia”, Venäläinen kertoo.

Kouvolan alueen lakimiesliittolaiset kokoontuvat Kouvolan Teatteriravintolassa. Liiton toimistosta ovat paikalla Venäläisen lisäksi järjestöpäällikkö Olli Niemi, lakimies Moa Fanta ja assistentti Jaana Halonen.

Lisätietoja:
Viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja Mikko Salo, 041 458 0033, mikko.salo@juristiliitto.fi