Uutiset 14.3.2020

Koronaviruksen aiheuttamat muutokset Lakimiesliiton toimintaan

Koronaviruksen leviäminen vaikuttaa myös Lakimiesliiton lähiviikkojen toimintaan. Emme ole järjestämässä lähiviikoille osuvia suuria jäsentapahtumia, mutta pienempien jäsentilaisuuksien ja kokousten osalta toimimme seuraavasti:

1. Perumme toistaiseksi läsnäoloa vaativat jäsentilaisuudet ja koulutukset tai ne toteutetaan mahdollisuuksien mukaan etäyhteyksin.
  2. Webinaarit ja verkkokoulutukset järjestämme suunnitellusti.
  3. Lakimiesliiton valiokuntien kokoukset järjestämme toistaiseksi etäkokouksina.

Linjaus on voimassa toistaiseksi. Tapahtumiimme ja kokouksiimme jo ilmoittautuneita henkilöitä informoidaan muutoksista vielä henkilökohtaisesti. Seuraamme tarkoin viranomaisviestintää ja päivitämme säännöllisesti viestintäkanaviamme tuoreille tiedoilla tapahtumistamme.

Pahoittelemme muutoksista aiheutuvaa harmia. Hyvät valmiutemme etäyhteyksien hyödyntämiseen mahdollistavat onneksi myös monien tilaisuuksien ongelmattoman toteutuksen.

Yksittäisiin tapahtumiin liittyvät muutokset näkyvät myös Tapahtumakalenteristamme. Kalenterin sisältöä päivitetään säännöllisesti. Mahdollisissa tapahtumiin ja koulutuksiin liittyvissä kysymyksissä pyydämme ottamaan yhteyttä p. 09 8561 0300 (vaihde).

Liiton työ- ja virkasuhdeneuvonta palvelee myös koronakysymyksissä

Muistathan, että työ- ja virkasuhdeneuvontamme puoleen voit kääntyä myös koronaviruksen aiheuttamissa kysymyksissä. Neuvonnan yhteystiedot.