Uutiset 1.10.2015

Katso Lakimiesliiton ja oikeusministeriön 17.9 Työhyvinvointi ja muutos –seminaari nyt verkossa

Lakimiesliiton ja oikeusministeriön järjestämä Työhyvinvointi ja muutos –seminaari  on nyt koko jäsenistön nähtävänä verkossa.

Katso koko seminaari jäsensivujen Verkkokoulutus-sivulta.

Lakimiesliitto lähetti alkuvuodesta 2015 oikeuslaitoksessa työskenteleville jäsenilleen (yli 1500 henkilöä) kyselyn, jossa selvitettiin muun muassa työmääriä, työhön käytettyä aikaa ja tehtyjä toimenpiteitä työssä jaksamisen ja työmäärien tasaamiseksi. Kyselyyn vastasi yli 500 jäsentä. Kyselyn tulokset ovat huolestuttavia ja Lakimiesliiton aloitteesta oikeusministeriö sekä Lakimiesliitto järjestivät työhyvinvointia ja muutosta käsittelevän seminaarin 17.9.2015 Helsingin käräjäoikeudessa.

Seminaariin osallistui 60 henkilöä ja lisäksi 35 virastoa seurasi seminaaria videoiden välityksellä.