Uutiset 2.11.2017

•  Jäsenten salasanat muuttuvat
  •  Jäsenmaksukäytäntöihin muutoksia

HUOMIO! Katkos verkkoasioinnissa
Lakimiesliiton jäsenrekisteri uudistuu. Uusi jäsenrekisterijärjestelmä otetaan käyttöön joulukuun puolessa välissä ja verkkoasiointi on poissa käytöstä 13.12.-17.12.2017. Tänä aikana jäsen ei voi päivittää omia tietojaan sähköisesti.

Uuden järjestelmän myötä salasana jäsensivuille tulee vaihtaa

• Lakimiesliitto lähettää sähköpostilla kaikille jäsenille viikolla 51 ohjeet salasanan vaihtamiseen. Jäsenen tulee vaihtaa salasana, sillä muutoin pääsy jäsensivuille estyy.

Uudistuksia jäsenmaksujen käytännöissä

• Jäsenmaksun voi maksaa yhdessä tai kolmessa erässä.
  • Vuoden 2018 jäsenmaksut lähetään erissä niille jäsenille, jotka ovat maksaneet vuoden 2017 jäsenmaksun useammassa erässä.
  • Jäsenelle lähetetään jokaisesta erästä erillinen lasku ja se tulee maksaa kyseisen laskun viitenumerolla.
  • Vuoden 2018 jäsenmaksujen eräpäivät ovat 15.2.2018, 15.5.2018 ja 15.9.2018
  • Jäsenmaksulaskulla näkyvää summaa ei voi muuttaa omatoimisesti. Muutosten tekemiseksi tulee ottaa yhteyttä Lakimiesliiton jäsenrekisteriin: jasenrekisteri@juristiliitto.fi.
  • Maksamalla jäsenmaksun ajallaan, varmistat palveluiden ja jäsenetujen voimassaolon
  • Jos olet maksanut vuonna 2017 liikaa tai liian vähän jäsenmaksua, niin se huomioidaan automaattisesti vuoden 2018 jäsenmaksulaskussa
  • Lakimiesliitto suosittelee jäsenilleen E-laskun käyttöönottoa. Voit tehdä sen omassa verkkopankissasi.
  • Huomioithan, että jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei ole eroilmoitus

Jäsentietojen päivittäminen

• Järjestelmäuudistuksen myötä jäsensivujen ilme muuttuu
  • Tarkista, että sähköpostiosoitteesi on liiton tiedoissa varmasti ajan tasalla. Tulevaisuudessa sähköinen viestintä lisääntyy ja näin varmistat, että saat säännöllisesti Lakimiesliiton uutiskirjeen ja ajankohtaiset tiedot liiton eduista, palveluista, tapahtumista ja edunvalvonnasta.
  • Voit käydä päivittämässä sähköpostiosoitteesi Jäsensivujen Omista tiedoista