Uutiset 9.5.2016

Jari Lindström ja Anna-Maja Henriksson tähdittämään Lakimiesliiton SuomiAreena-paneelia

Lakimiesliiton varatoiminnanjohtaja Mikko Salo on tyytyväinen nimekkääseen panelistijoukkoon. ”Jari Lindström ja Anna-Maja Henriksson nykyisenä ja edellisenä oikeusministerinä sekä kokenut tuomari ja Lakimiesliiton puheenjohtaja Asko Nurmi samassa paneelissa johtaa varmasti laadukkaaseen oikeuspoliittiseen keskusteluun muutoksenhaun kehittämiseen liittyvistä kysymyksistä. Sampsa Katajalla on puolestaan entisenä kansanedustajana ja kokeneena asianajajana varmasti vankka näkemys muutoksenhausta ja professori Leena Halila tuo rautaisen akateemisen asiantuntemuksen etenkin hallintoasioiden muutoksenhaun teemoihin”, Salo sanoo.

Lakimiesliitto järjestää perjantaina 15.7. valtakunnallisen kesätapahtumansa SuomiAreenassa ja Pori Jazzeilla. Kirjurinluotoon suunnataan SuomiAreena-paneelin jälkeen nauttimaan musiikista ja hauskasta juristiseurasta. Lakimiesliitto järjestää kesätapahtuman osallistujille myös erillisen tapaamisen festivaalin VIP-alueella. ”Saimme Pori Jazzeilta VIP-lippuvarauksellemme vielä hieman lisäaikaa. Vielä ehtii mukaan, jos 13.5. mennessä ilmoittautuu”, Mikko Salo sanoo.

Ilmoittaudu tapahtumaan