Uutiset 26.9.2017

Huomioitavaa vuoden 2017 jäsenmaksualennuksista

Vuoden 2017 jäsenmaksualennukset on haettava viimeistään 1.12.2017.

Vuonna 2018 alennettuja jäsenmaksuja ei voi enää hakea vuodelle 2017. Katso täältä oletko oikeutettu alennettuun jäsenmaksuun. Mikäli olet oikeutettu alennukseen, hae alennusta mahdollisimman pian kuitenkin viimeistään 1.12.2017.

Helpoiten haet alennusta sähköpostitse liittämällä mukaan tarvittavat todistukset. Lähetä hakemus todistuksineen osoitteeseen jasenrekisteri@juristiliitto.fi.

Tarkista, että sähköposti- ja muut yhteystiedot sekä työpaikkatiedot ovat rekisterissämme ajan tasalla. Yhteystietojen tarkistus ja päivitys onnistuu helposti jäsensivujen Omat tiedot -sivulta tai ottamalla yhteyttä jäsenpalveluumme jasenrekisteri@juristiliitto.fi. Mikäli tiedoissasi on puutteita sähköpostitse lähetettävät viestimme eivät tavoita sinua.