Uutiset 24.8.2021

Haluatko vaikuttaa Lakimiesliiton tulevaisuuteen? Vielä ehdit asettua ehdolle valtuuskunnan vaaleihin!

Vielä ehdit asettua ehdolle valtuuskunnan vaaleihin! Ehdokkaita vaaleihin voivat asettaa:

1) Lakimiesliiton jäsenyhdistykset. Jäsenyhdistykset voivat asettaa useita ehdokkaita. Liiton jäsenyhdistykset voit tarkistaa täältä.
2) Valitsijayhdistys. Valitsijayhdistyksessä vähintään kolme liiton äänioikeutettua jäsentä voi asettaa nimeämänsä henkilön ehdokkaaksi perustamalla ehdokkaalle valitsijayhdistyksen. Liiton jäsen voi kuulua vain yhteen valitsijayhdistykseen, ja valitsijayhdistys voi asettaa vain yhden ehdokkaan.

Ehdokkaaksi voi asettua 30.8. asti. Lue lisää vaaleista ja ehdokkaaksi asettumisesta nettisivuiltamme juristiliitto.fi/vaali

Vaalit järjestetään 28.9.-21.10. – muistathan äänestää!

Autamme mielellämme kaikissa vaaliin liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Tommi Rainerma, johtaja, jäsenpalvelu
​tommi.rainerma@juristiliitto.fi