Uutiset 25.9.2013

Hakuaika kevään 2014 mökkiarvontaan päättyy maanantaina 30.9.2013

Lakimiesliiton lomamökit ovat haettavissa keväälle 2014. Tiedot haettavista mökkiviikoista ja ja mökkiviikkojen hinnoista löytyvät jäsenelle-sivun mökit/hinnat-sivulta. Jos useampi hakemus kohdistuu samalle mökkiviikolle, saaja arvotaan. Etusijalla ovat jäsenet, jotka eivät ole aikaisemmin saaneet mökkiviikkoa Lakimiesliiton mökkiarvonnoissa.

Hakuaika arvontaan päättyy 30.9.2013 ja ilmoitamme arvonnan tulokset sähköpostitse kaikille hakijoille lokakuun loppuun mennessä.

Arvonnassa voi hakea enintään kolmea mökkiä ja kahta ajankohtaa/mökki. Arvontaan voi osallistua lähettämällä hakemuksen sähköpostitse osoitteella lomamokit@juristiliitto.fi.

Merkitse sähköpostihakemukseesi:

• hakijan nimi
  • jäsennumero
  • postiosoite
  • matkapuhelinnumero
  • sähköpostiosoite
  • haettavat mökkiviikot (mökin nimi, viikon numero, päivämäärät ja mökkiviikon hinta)