Uutiset 12.11.2018

Hae mukaan Lakimiesliiton juristimentorointiohjelmaan 9.12. mennessä

Lakimiesliiton suositun mentorointiohjelman hakuaika on alkanut. Voit hake mukaan juristimentorointiohjelmaan 9.12. asti. Tammikuussa alkavaan ohjelmaan pyritään ottamaan mukaan noin 50 mentorointiparia. Mentoroitavaksi voivat hakea kaikki Lakimiesliiton juristijäsenet.

Mentorointiohjelma koostuu kuukausittaisista 1,5-2 tuntia kestävistä paritapaamisista oman mentorointiparin kanssa sekä kolmesta yhteistapaamisesta. Ohjelma antaa osallistujille mahdollisuuden tavoitteelliseen itsensä kehittämiseen kokeneemman sparraajan avustuksella. Mentorointi kehittää itsetuntemusta ja ammattitaitoa, sen avulla saa urasuunnitelmiin selkeyttä ja lisää rohkeutta tavoitella juuri itselleen tärkeitä asioita.

Ohjelman yhteistapaamisten aikataulu on seuraava:

• Kick-off 22.1.19 ja 30.1.19
  • Puoliväli 22.5.19 ja 29.5.19
  • Päätös 22.1.20 ja 29.1.20

Voit hakea ohjelmaan mentoroitavaksi tämän linkin kautta

Hae mentoriksi

Juristimentorointiohjelmaan voi hakea mentoriksi jo pidempään työelämässä olleet, kokeneet juristit. Tarkkaa kokemusvaatimusta ohjelmaan ei ole, mutta tyypillisesti yli 8 vuotta työelämässä toimineet ovat osallistuneet mentoreina juristiohjelmaan ja alle 8 vuotta työelämässä olleet opiskelijaohjelmaan. Mentorille ohjelma tarjoaa mahdollisuuden nuoremman juristin urakehityksen tukemiseen, omien esimiestaitojen kehittämiseen ja hyviin uraan liittyviin keskusteluihin.

Voit ilmioittautua ohjelmaan mentoriksi tämän linkin kautta