Uutiset 6.2.2019

Hae mukaan Lakimiesliiton opiskelijamentorointiohjelmaan 24.2. mennessä

Lakimiesliiton suositun opiskelijamentorointiohjelman hakuaika on alkanut. Voit hakea mukaan ohjelmaan 24.2. asti. Maaliskuussa alkavaan ohjelmaan pyritään ottamaan mukaan noin 30 mentorointiparia. Mentoroitavaksi voivat hakea kaikki Lakimiesliiton opiskelijajäsenet.

Mentorointiohjelma koostuu kuukausittaisista 1,5-2 tuntia kestävistä paritapaamisista oman mentorointiparin kanssa sekä kolmesta yhteistapaamisesta. Ohjelma antaa osallistujille mahdollisuuden tavoitteelliseen itsensä kehittämiseen kokeneemman sparraajan avustuksella. Mentorointi kehittää itsetuntemusta ja ammattitaitoa, sen avulla saa urasuunnitelmiin selkeyttä ja lisää rohkeutta tavoitella juuri itselleen tärkeitä asioita.

Ohjelman yhteistapaamisten aikataulu on seuraava:

• Kick-off 26.3.19
  • Puoliväli 12.9.19
  • Päätös 18.3.20

Voit hakea ohjelmaan mentoroitavaksi tämän linkin kautta

Hae mentoriksi

Opiskelijamentorointiohjelmaan voivat hakea mentoriksi valmistuneet työelämässä olevat juristit. Tarkkaa kokemusvaatimusta ohjelmaan ei ole, mutta tyypillisesti yli 8 vuotta työelämässä toimineet ovat osallistuneet mentoreina juristiohjelmaan ja alle 8 vuotta työelämässä olleet opiskelijaohjelmaan. Mentorille ohjelma tarjoaa mahdollisuuden loppuvaiheen opiskelijan urasuunnittelun tukemiseen, opiskeluun liittyvien aiheiden käsittelyyn  ja yleisesti uraan liittyviin keskusteluihin.

Voit ilmioittautua ohjelmaan mentoriksi tämän linkin kautta