Uutiset 2.8.2021

Hae mukaan Lakimiesliiton suosittuun juristimentorointiohjelmaan!

Lakimiesliiton vuoden kestävä mentorointiohjelma tarjoaa erinomaisen väylän tuoreille näkemyksille ja uusille verkostoille sekä avaimia oman osaamisen tunnistamiseen ja kehittämiseen. Mentorointi on ammatillisen kehittymisen menetelmä, jonka keskiössä on kokemuksesta oppiminen. Mentorointiohjelma koostuu aktori-mentoriparin kahdenkeskisten tapaamisten lisäksi kolmesta mentoriverkoston yhteisestä tapaamisesta. Syksyn juristimentorointiohjelma polkaistaan käyntiin kick-off-tilaisuudessa tiistaina 5. lokakuuta.

Ohjelman yhteistapaamisten aikataulu:

• Kick-off 5.10.2021
  • Puoliväli 29.3.2022
  • Päätös 27.9.2022

Hae aktoriksi tai mentoriksi

Voit hakea aktoriksi juristimentorointiohjelmaan täyttämällä hakulomakkeen täältä. Hakuvaiheessa painotetaan erityisesti hakijan motivaatiota, tavoitteita ja näiden yhteensopivuutta ohjelmaan lupautuneiden mentoreiden kokemukseen.

Haemme myös mentoreita jatkuvalla haulla sekä juristi- että opiskelijamentorointiohjelmiin. Mentoriksi voit hakea tästä.

Lue lisää mentorointiohjelmastamme ja mentorointiohjelmaan osallistuneiden kokemuksista täältä.

Oletko opiskelija?

Järjestämme mentorointiohjelmia myös oikkareille! Seuraavan opiskelijamentorointiohjelman hakuaika alkaa maanantaina 6. syyskuuta. Seuraathan ilmoitteluamme nettisivuillamme ja somekanavissamme!