Uutiset 19.8.2019

Alma Talent tarjoaa etuja Lakimiesliiton jäsenille

Alma Talent tarjoaa Lakimiesliiton jäsenille 50% alennuksen Talouselämän printti-, yhdistelmä- tai digitilauksesta. Talouselämä kertoo viikon tärkeimmät talousuutiset, niiden taustat ja seuraukset. Talouselämää lukemalla tiedät, mitä suomalaisissa yrityksissä ja yhteiskunnassa tapahtuu!

Talouselämä Digi 88,00 €/12 kk.

Talouselämä printin tai printti+digi tilaussivulle pääset tästä.

Digitaalinen Talouselämä-tilaus sisältää rajattoman uutisten lukuoikeuden Talouselämän verkkopalvelussa sekä näköislehdet. Tilaajana käytössäsi on myös Yrityskaupat-tietokanta sekä juttuarkisto.

Lisäksi Lakimiesliiton jäsenet saavat kaikista Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista kirjoista 20 %:n alennuksen.
Kerro jäsenyydestäsi rekisteröityessäsi verkkokaupan asiakkaaksi ja saat jäsenhinnat näkyviin kirjautumisen jälkeen. Ostoksille pääset tästä.

Voit tilata myös asiakaspalvelusta arkisin klo 8.15–16.00. Puhelin 020 442
4100, sähköposti kirjat@almamedia.fi

Liiton opiskelijajäsenet saavat henkilökohtaisena etuna -40 % alennuksen Alma Talentin kustantamista normaalihintaisista lakikirjoista ja eripainoksista.