Koulutukset ja Tapahtumat 27.5.2024

Juristin neuvottelutaidot

Huom! Webinaarin tallenne on katsottavissa jäsenportaalissa kirjautumisen takana. Klikkaa tästä suoraan portaaliin.

Mistä juristin hyvät neuvottelutaidot koostuvat? Missä voisi olla parannettavaa, ja missä olemme usein luontaisesti hyviä?

Neuvottelukoulutuksessa saat tietoa erilaisista neuvottelutyyleistä sekä uusia työkaluja neuvottelijan työkalupakkiisi.

Koulutuksen aiheina ovat muun muassa:

• Rakentavan neuvottelutyylin perusteet
  • Erilaisten neuvottelijoiden kohtaaminen
  • Tunteet neuvottelupöydässä
  • Työkaluja neuvottelujen eri vaiheisiin

Asiantuntijana ammattineuvottelija Lottaliina Pokkinen

lottaliina-pokkinen-kuva-jpg.jpg

kuva: Marica Rosengård

Lottaliina Pokkinen on koulutukseltaan viulisti ja juristi (OTL). Jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan hän on auttanut artisteja, kirjailijoita ja muita luovan alan tekijöitä heidän sopimusneuvotteluissaan. Lisäksi Pokkinen on kysytty neuvottelukouluttaja ja on opiskellut neuvottelutaitoja muun muassa Harvardin yliopistossa. Sopimus- ja neuvottelukulttuurin kehittäjänä Pokkinen on omassa intohimoammatissaan.

Ilmoittautuminen webinaariin päättyy 18.9. klo 16.

Webinaari järjestetään Zoom-alustalla. Tilaisuuden tallenne on jälkikäteen nähtävillä jäsenportaalissa 19.12.2023 saakka.

Asiantuntijalle voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa ja Howspace-työtilassa. Webinaarin juontajana toimii Juristiliiton juristi Minna Rahja.