Uutiset 18.4.2024

Kesätapahtuma Ruisrockissa – liput myynnissä 22.4. klo 9!

Juristiliiton valtakunnallinen kesätapahtuma pidetään jälleen Ruisrockin yhteydessä lauantaina 6.7.2024.

Kesätapahtuma alkaa Turun keskustassa Radisson Blue Marina Hotellissa. Kehonkielen ja myynnin asiantuntija Niko Visuri avaa osallistujien silmät tunnistamaan kehonkielen viestintää sekä hyödyntämään kehonkieltä parempien tulosten saavuttamiseksi niin työssä kuin vapaa-ajallakin.

Ohjelman jälkeen jatkamme yhdessä vesibussikuljetuksella kohti Ruisrockin festivaalialuetta ja nautimme kesäpäivästä. Pääsylippuun sisältyvät edestakaiset vesibussikuljetukset Turun keskustasta Ruisrockiin, sisäänpääsy VIP-alueille, VIP-alueiden ruokamyyntipaikkoihin käyvä ruokalipuke sekä juomalipuke.

Juristiliiton jäsenenä saat VIP-lipun etuhintaan 270 eurolla. Jäsen voi tuoda mukanaan yhden avecin, jonka ei tarvitse olla liiton jäsen. Avec-lipun hinta ilman liiton jäsenyyttä on 330 euroa.

Liput tulevat myyntiin tapahtumasivulle maanantaina 22.4. klo 9. Paikkoja on 200 ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lue lisää ohjelmasta ja lippujen ostamisesta tapahtumasivulta.