Uutiset 21.5.2024

Juristiliiton jäsen Maria Löfgren jatkaa Akavan puheenjohtajana

Akavan liittokokous valitsi tänään OTK Maria Löfgrenin jatkokaudelle Akavan puheenjohtajaksi 2024–2028. Maria Löfgren on Juristiliiton jäsen ja Juristiliitto esitti häntä jatkokaudelle. Löfgren ei saanut liittokokouksessa vastaehdokkaita.

Liittokokouksessa pitämässään kannatuspuheenvuorossa Juristiliiton toiminnanjohtaja Jore Tilander kiitti Löfgreniä erinomaisesta työstä keskusjärjestön johdossa haastavassa tilanteessa.

– Maria Löfgren on täyttänyt tehtävän erinomaisesti. Hän on toiminut koko kautensa lähellä liittoja ja jäsenistöä. Hän on todella kuunnellut meitä ja meidän – välillä ristiriitaisiakin – toiveitamme, Tilander totesi.

– Maria on onnistunut erinomaisesti tasapainoilemaan liittokenttämme tarpeiden välillä ja löytänyt meille yhteisen ja yhdistävän suunnan. Hän on osoittanut, että olemme yksi ja yhtenäinen Akava.

Lue lisää valinnasta Akavan tiedotteesta.